poniedziałek, 13 kwietnia 2009

Kolejny tydzień pokonany :)

To już 14 dni trwa nasza przygoda z AdWords.
Z jakimi wynikami?
Porównajmy tydzień pierwszy z drugim.
Na początku średni CTR dla wszystkich kampanii wraz z sieciami partnerskimi wynosił 0,16%, w drugim tygodniu wzrósł do 0,40%. Wszystkie kampanie przekroczyły 1% CTR, a reklama siłowni osiągnęła nawet 3%.
W drugim tygodniu poniosłyśmy mniejsze koszty naszych kampanii ze zdecydowanie lepszymi wynikami końcowymi. Tygodniowo zużywamy 70$,co sprawia, że wypełniamy nasze założenia. Wykorzystujemy budżet maksymalnie. Jeżeli dalej tak pójdzie to zamkniemy kampanie w 21 dniach jakie były założone na początku.
Największym zainteresowaniem cieszymy się wśród mieszkańców śląska - możliwe, że wynika to z tego, że nikt z Gdańska nie zdecyduje się dojeżdżać na siłownie dwa razy w tygodniu. Reklama siłowni przez pierwszy tydzień ukazywała się na terenie całego kraju jednak teraz ograniczyłyśmy jej zasięg do Katowic i okręgu 70 kilometrów wokół miasta.
Strona siłowni Fitness Fun zdobyła nowych odwiedzających. Ponad 70% dziennych odwiedzi to nowe osoby. Ciekawe efektów naszych reklam musimy spotkać się z właścicielem i zapytać czy zanotował jakiś wzrost zainteresowania klientów oferowanymi przez niego usługami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz