sobota, 18 kwietnia 2009

Ostatni dzień....

Ostatni dzień trwa... 21 dni minęło jak z bicza strzelił, ale z dobrymi efektami dla Fitness Fun. Myślę, że możemy już zrobić małe podsumowanie (chociaż przed nami jeszcze pół doby i rozmowa z właścicielem siłowni). W ciągu całej kampanii, dzięki AdWodrsowi, stronę naszego klienta odwiedziły 1193 osoby- a to jest 40% wszystkich odwiedzin, a z tego 91 % to nowi użytkownicy.Wykres przedstawia jaki procent osób odwiedziło witrynę z reklam danej kampanii (a jak już wcześniej pisałyśmy powstały dla Fitness Fun 3: siłownia, fitness i odnowa biologiczna).
Średni czas spędzony na stronie wzrósł w ciągu całej kampanii do ponad 4 min. Wskaźnik odrzuceń wyniósł 40 % dla kampanii i jest o 10% wyższy od ogólnego wskaźnika odrzuceń... Jednak to Nas nie martwi- jak na pierwszą styczność z AdWordsem wyniki są całkiem zadowalające:) Teraz zostało Nam tylko zaliczyć spotkanie z managerem FF i czekać jak Nas oceni algorytm Googla. Cóż, oby wyniki w świecie rzeczywistym były równie optymistyczne!

5 komentarzy:

  1. :) No ładnie ładnie :) A my dopiero budzimy się ze Świątecznego drzemania ;)

    http://gomcuam2009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nam się podoba ten blog. Pozdrawiamy. Polecamy naszego bloga:

    www.naprawa-laptopow.blogspot.com

    Lub i my Was !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny blog zapraszamy do nas: http://gomc2009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny rok, kolejny konkurs. Zapraszamy na naszego Bloga związanego z Google Online Marketing Challenge 2010.

    OdpowiedzUsuń