środa, 8 kwietnia 2009

Połowa za nami

W dniu dzisiejszym wykorzystałyśmy połowę czyli 100$ na nasze kampanie.
Z jakimi wynikami?
Najwięcej zużyłyśmy na reklamę siłowni, która średnio ukazywała się na 1,6 pozycji w wyszukiwarce Google. Ma również zadawalający CTR, który stale rośnie
Chociaż byłyśmy bardzo zawiedzione reklamami odnowy biologicznej, bo miałyśmy z nią niewielkie problemy - nie zużywała całego budżetu. Kampania Odnowy biologicznej osiąga coraz lepsze wyniki. Rozkręca się :D
Tak jak my, a przygoda trwa dalej :)

2 komentarze:

  1. Pokombinujcie nad lepszymi landing pages - typowo pod te kampanie. Pewnie dałoby się polepszyć quality score.

    Kampania powiązana z siłownią kieruje na stronę główną - może warto spróbować na stronę siłowni.

    Reklama radiowa na stronie głównej odtwarzająca się przy każdym przeładowaniu - tragedia :)

    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za wskazówki:) Zaraz zostaną wprowadzone w życie! Co do reklamy radiowej musimy się niestety zgodzić, ale nie zależy to od Nas...

    OdpowiedzUsuń